29 Nisan 2014 Salı

Kitap Kardeşleri ile Blog Turları || 4.Blog Turu 3.Gün || Kıyamet Sonrası "Yorum" - BSBT


Tur Takvimi:

1.Gün:Okuma Köşem - Tanıtım
Sanat Nehri - Yorum
2.Gün:
Kitap Kurdu Böjük -Alıntı
Colored Books - Yorum

3.Gün:
Sanat Nehri - Karakter Analizi
Kitap Kurdu Böjük - Yorum

4.Gün:
Kitap Prensesi - Yazarı Tanıyalım
Okuma Köşem - Yorum

5.Gün:
Colored Books - Bu kitabı neden okumalıyız?
Kitap Prensesi - Yorum

Orjinal Adı: World After
Yazar: Susan Ee
Yayıncı: DEX
Yayın Tarihi: Mart 2014
Sayfa Sayısı: 360

Penryn'in küçük kız kardeşi Paige kayboldu. İnsanlar korkuyor. Bir annenin kalbi kırık.

Penryn San Francisco sokaklarında kardeşini arıyor. Sokaklarneden bu kadar boş? Herkes nereye kayboldu?

Paige kardeşinin izini sürerken, meleklerin gizli planının merkezini buluyor ve ürkütücü gerçeklerle yüz yüze geliyor.

Raffe kanatlarının peşinde. Onlarsız meleklere katılması imkansız. Tekrar kanatlarını kazanmak ya da Penryn'in hayatını kurtarmak arasında kaldığında, hangisini seçecek?

Melekler, insanlar ve canavarların korku dolu hikayesi, Meleğin Düşüşü'nün ardından, Kıyamet Sonrası ile devam ediyor.

Dex her zaman çıkardığı kitaplarla farkını fark ettirmiş bir yayınevidir bana göre.

Özellikle son zamanlarda Fantastik Romanlar açısından zirvededir.

Kıyamet Sonrası da onlardan bir tanesi ama maalesef bu serinin hak ettiği övgü ya da beğeniyi aldığını düşünmüyorum.

Emin olun Dex’in tüm serilerini takip ediyorum ama bu kitap nedense bir Jennifer L. Armentrout serileri kadar ilgi görmemiş.

Benim de okuyana kadar pek dikkatimi çekmemişti. Ta ki D&R 9.90 kampanyasında gördüğüm Meleğin Düşüşünü okuduktan sonra yana yakıla bu kitabı başlamamla pişmanlığım bir kat arttı.

İlk kitapta kanatlarını kaybeden Raffe ve kız kardeşi melekler tarafından kaçırılmış Penryn ile tanışıyoruz.

Penyrn kız kardeşini kurtarmak için Raffe yi hayatta tutmaya çalışıyor ki kendisine yardım etsin.



2.kitabımız yani Kıyamet Sonrası Penyrn Page’i bulup onun eski Page ile uzaktan yakından alakası olmamasını keşfetmesiyle devam ediyor.
Zavallı Page’in başına gelenleri çok üzülerek okudum.


İlk kitap çok heyecanlı bir yerde bitmişti ama ikinci kitap elimde olduğu için şanslıydım. İkinci kitap da aynı şekilde merak uyandırıcı bir şekilde bitti ve okuduğuma göre 2015 Mayıs gibi çıkacakmış.

Bu kitabın sonu ilk kitaba göre çok çok daha güzel, diğeri gibi sinir olmak yerine meraktan çatlayacaksınız.

Son olarak kapak konusunda da Dex’i tebrik etmek lazım . Yurtdışı kapağından daha çok beğendim bu kapağı.

Kısaca okuyucu bu seriyi okuduğuna pişman olmayacaksın..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder