14 Nisan 2014 Pazartesi

Cora Carmack-İlk Defa Bitti..


Sayfa Sayısı: 280
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pena Yayınları

Üniversitenin tek bakiresi olarak mezun olmak istemeyen Bliss hızlıca birini bulup bu işi çözmeye karar verir. Mümkün olduğunca çabuk... Tek gecelik bir ilişki... Bliss o kişiyi bulur ancak gerçekten gülünç bir bahaneyle onu yatakta bırakarak kaçar. Ertesi gün sınıfa giren yeni tiyatro öğretmeni ona çok tanıdık geliyordur. Bliss tam sekiz saat önce onu yatakta bırakmıştır... Yalnız... Çıplak...


Eskiden günde bir kitap bitirirsem kendimi harika hissederdim şimdi bu saatlere indirgendi ama gözler alarm vermeye başladı sanırım :(


Dün gece saat 10 da başladım sabah devam ettim ve saat 1 de bitmişti kitap.

Napayım seviyorum böyle kitapları merak ediyorum :)

Bitirene kadar da elimden bırakamıyorum.

Hem okunmayı bekleyen 100 den fazla kitabım olduğunu düşününce de böyle yapmam gerektiğini düşünüyorum.

Üniversiteden mezun olmasına aylar kalan Bliss hala bakiredir. Ama en yakın arkadaşı Kelsey bunu öğrenir öğrenmez harekete geçer ve Bliss’i o akşam bir gece kulübüne götürür.

Ve Bliss o gece kulübünde elinde Sheakspeare okuyan Garrick’i görür ve görür görmez aralarındaki çekimi inkar edemezler.

Tam aralarında bir şeyler yaşanacakken Bliss kaçar ve bir daha Garrick’i görmeyeceğini düşünür.

Ama Bliss’in Garrick’in üniversitedeki yeni hocası olacağından hiç mi hiç haberi yoktur.

Şükürler olsun ki sürükleyici elimden bırakamadığım kitapları okumaya devam bu ara.

Ben kitabı çok beğendim kesinlikle tavsiyedir.

Kitabın orijinal kapağı da buymuş.



Ben Pena Yayınlarının kapağını daha çok beğendim.
Yayınevleri kendini aşmış konumda kapaklar konusunda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder