19 Temmuz 2012 Perşembe

Küçük Mucizeler Dükkanına Dönüş


uzun zamandır kitap yorumu yapmadım ve özledim açıkcası :)
şu an tokattayım bir kaç saat önce geldim. kısa bir ankara turu yaptık eşimle :) artık blogdayım fakat kitaplığım yanımda olmadığı için yeni okuduğum kitapları bitirir bitirmez ekleyeceğim. malum zaten ramazan ayı geldi çattı yapacak bir iş de yok :)

gelelim kitaba;

Yazar:Debbie Macomber
Çevirmen:Ozan Aydın
Sayfa Sayısı: 528
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Martı Yayınları

Arka Kapak

İsteyince, her sorunun bir çözümü olduğunu anlıyor insan...

Aşkın ve arkadaşlıkların filizlenerek çoğaldığı, zamanla sımsıcak ilişkilere dönüştüğü bir sokak hayal edin.

Her iki yanında kapısını çalabileceğiniz, bir bardak çay eşliğinde sevdiklerinizle sohbet edebileceğiniz, içinizi ısıtan dükkânların dizili olduğunu düşünün. Aydınlığa açılan umut dolu bir dünyaya girmenin, hüzün ve mutluluğun bir arada sunulduğu, doyumsuz yaşam öykülerine tanıklık etmenin vakti gelmiş demektir.

Debbie Macomber, Mucizeler Dükkânına Dönüş adlı romanıyla iyi-kötü her yaşanmışlığın bir tecrübe olarak bizlere geri döndüğünü bir kez daha kanıtlıyor.

"Debbie Macomber, aşkın ve arkadaşlığın mucizevi yönlerini kimsenin aktaramayacağı güzellikte anlatıyor."
BookPage

"Macomber'ın son kitabı Mucizeler Dükkânına Dönüş, hayatınıza enfes bir lezzet katıyor."
Publishers Weekly

"Macomber'in tanıdık karakterleriyle birlikte, arkadaşlığın ve aşkın kol gezdiği muhteşem bir dünyada gezintiye çıkmaya hazır olun.
Kitabı okurken alacağınız keyfin tarifi yok!"
Booklist

"Sorunların, insanları gerçek dostluklara ve sevgiye sürükleyişinin büyüleyici hikâyesine tanıklık edeceğiniz sımsıcak bir roman..."
RT Book Review
1. kitabı çok beğenmiştim, 2. kitabı daha çok beğenmiştim ama maalesef aynı şeyi 3. kitap olan Küçük Mucizeler Dükkanına Dönüş için söyleyemeyeceğim. kitabı okurken çok sıkıldım ben. başladığım kitabı beğenmesemde yarım bırakamama gibi bir huyum var ve bu kitabı da bitirmek istedim. belki diğer 2 kitabı okumayıp direk bu kitabı okusaydım kesinlikle mükemmel derdim ama maalesef yazar kendini çok tekrarlamış. 2 kitabı da okumuş olan bunu mutlaka okumak isteyecektir. ama ben hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder