15 Haziran 2014 Pazar

Vefa Enver-Sana Aşık Değilim Bitti..


Sayfa Sayısı: 360
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Ephesus Yayınları

Aşk ile nefret arasındaki çizgi hiç bu kadar ince olmamıştı…

Kenan geçmişteki bir hesaplaşmayı sonlandırmak için her nefesinde intikam hırsıyla bilenmiş bir erkektir. Sonunda amacına ulaştığında yıktığı başka hayatlar da olacaktır. Lal küçük dünyasında büyük hayalleri olan masum bir kız çocuğudur. Babasının ani ölümü ile her şeyini kaybeder ve ülkesini terk etmek zorunda kalır. Ama bir gün geri dönüp babasının katilinden intikam alacağına dair yemin eder.

Yıllar sonra Kenan, büyüleyici güzellikte genç bir kadın olarak karşısına çıkan Lal'e gördüğü an vurulur. Ancak onun kim olduğuna dair en ufak bir fikri bile yoktur.

Kalpleri kin ve öfke ile dolu bu ikilinin planlarına dâhil etmedikleri, hayatlarında olmasına ihtimal vermedikleri tek bir şey vardır. Aşk.

Geçmişin karanlık gölgeleri ile yüzleşirken, hangisinin daha güçlü olduğuna karar vermek zorunda kalırlar. Aşk mı, nefret mi? 

Vefa Enver kitaplarını çok seviyorum çünkü okurken hiç sıkılmıyorum.

İnsanı öyle bir merak içinde bırakıyor ki ardı ardına sayfaları çevirirken nasıl bittiğini anlamıyorum kitabın.

Bu kitapta da Lal (Hilal) ve Kenan’ın hikayesini okuyorsunuz.

Lal yıllarca içinde Kenan’a bir nefret büyütmüş ve babasının ölümünün sorumluluğunu ona yüklemiş.

Tabi bu nefrette annesinin de katkısı oldukça fazla.

Yıllarca Kenan’dan intikam almak için beklemiş ve Kenan hiç düşünmeden kendini Lal’in güzelliğine bırakıyor.

İşte her şey bundan sonra başlıyor.

Yazarın dili, anlatımı, kurgusu çok akıcı.

Ayrıca belirtmeden geçemeyeceğim Ephesus yayınları bence kapak görselleri açısından bir çok yayınevinden açık ara önde.

Kısaca kitap kesinlikle tavsiyemdir.

“Yalnız kalıp düşünmek istiyordu. İşlediği günahlara bir yenisi daha eklenmişti. Artık ne hesabını tutuyor, ne de yaptıklarını hatırlıyordu. Tek bildiği arınmaya ihtiyaç duyduğuydu. Her büyük günahın ardından yaptığı gibi, uzaklaşıp kafasını, ruhunu dinlendirmek istiyordu. Çirkinliklerin bir şey ifade etmediği o yere gitmek ve tüm bunlar hiç yaşanmamış gibi hayatın güzelliklerini içine çekmek, iliklerine kadar iyilikle dolmak istiyordu.

“Bir kadını kolayca kendine aşık edebilecek türde bir erkeksin, biliyorsun değil mi ?”
“Peki seni kendime aşık edebiliyor muyum?”

“Seni mantığıma ters düşmesine ve benliğimin tüm direnişine rağmen deli gibi seviyorum.”



5 yorum:

  1. Son zamanlarda popüler olan diğer Türk yazarlar gibi Vefa Enver'i de bir türlü okuyamadım.. Ama çok merak ediyorum ve seveceğime emin gibiyim.. Romantik komedi kitaplar tam benlik zaten.. :) Elimde tonlarca kitabım var ama yine de alıp okumak istiyorum yakın zamanda.. Çok güzel bir yazı olmuş, eline sağlık. Bu aralar baya unutsam da, ben de bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  2. FMArsal sevenler bu kitabı da sevebilir mi ? Daha önce Vefa Enver okumadım ama okumak isterim :)

    YanıtlaSil