15 Haziran 2014 Pazar

Kiera Cass-Sonsuza Dek Bitti..




Sayfa Sayısı:
 292
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX

Seçim, Americanın hayatını tamamıyla değiştirmişti.

Illéanın prensesi olmak için yarışmaya katıldığından beri, ilk aşkı Aspene hissettikleri ve Prens Maxona karşı gün geçtikçe artan ilgisi arasında kalmıştı.

Şimdi America için gerçekten de karar verme zamanı.
Savunduğu doğrular için mücadele zamanı.
İstediği gelecek için savaşma zamanı.
Sonsuza dek seveceği erkeği seçme zamanı.

Yayınlandığı tüm ülkelerde çok satanlar listesine hızlı bir giriş yapan Sonsuza Dek, Beni Seç ve Elitten sonra seçim serisinin üçüncü kitabı. Uzun süredir serinin hayranları tarafından beklenen Sonsuza Dekte Kiera Cass distopik fantazyayı peri masalıyla birleştiriyor ve unutulmaz bir finale imza atıyor.

Çok sevdiğim bir serinin de maalesef sonu geldi.

Maxon mı Aspen mi diye merak edip sayfaları ardı ardına çevirdim ve kitap çok çabuk bitti.

Bir çok sorumun cevabını buldum ama bana sanki bir şeyler eksik kalmış gibi geldi.

Kuzeyli asiler ve Güneyli asilerden daha çok bahsetmesini bekledim kitabın ama ucu çok açık bir şekilde bitti kitapta.

Yine de sonu çok güzeldi.

Eğer bu seriye başlamadıysanız şimdi tam sırası :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder