6 Haziran 2014 Cuma

İki Blog Bir Kitap | Pakize Ömürlübay-Aman Allah'ım! Neydim? N'oldum? Bitti..


Sayfa Sayısı: 288
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Trend Yayınevi

Hayır anlamıyorum. Her halta bir çözüm bulan, her şey hakkında bilgiye sahip olan İsviçreli bilim adamlarının aldatılma, kandırılma gibi insanı zehirleyen duygulara neden hala bir çözüm bulamadığını gerçekten anlamıyorum. Bu öyle bir duygu ki; düşündükçe, aklınıza geldikçe beyninizin içini kemirip durur sürekli. Tüm vücudunuzu ele geçirir adeta. O içinde bulunduğunuz hal, ne herhangi bir kelimeyle anlatılabilir ne de eyleme dökülebilir. O yüzden 'aldatılmak', 'aldatmak' gibi kelimelerin tanımını kendi içimde yapmayı bıraktım.
Hepimiz eşek gibi bunların ne anlama geldiğini gayet iyi biliyoruz. En azından sevgili yerine koyduğumuz o itin, soğuk ve ilgisiz tavırlarından aldatılıp aldatılmadığımızı anlayabiliriz.
Erkek milleti denilen canlıların sorunlarımıza çare olmasını beklersek boku yeriz.
Bu yüzden İsviçreli pezevenkleri beklemeden kendimce çözümler aramaya başladım.
İşte bunlar hep 'haSECRET!'


Bu aralar yeni yeni Türk yazarlarla tanışıyorum ve her okuduğum kitap bir diğerini geçiyor desem yeridir.

Pakize Ömürlübay da onlardan biri.

Kitap iki bölümden oluşuyor.

İlk bölüm Miray’ın neydim bölümü.

Sevgilisi Harun ile aynı evde yaşamaya başlamışken Harun birden bir başkasına aşık olduğunu ve ayrılmak istediğini söylüyor.

İkinci bölümde de Miray’ın Harundan nasıl bu hale geldiğini anlatıyor.

Ben kitabı çok sevdim hatta bazı yerlerini okurken kahkaha bile attım.

Ayrıca Görkem benim favori karakterimdi belirtmeden geçemeyeceğim.

Kısaca kesinlikle tavsiyedir sevgili
 okuyucu :)

''Hayattaki her şeyden nefret ediyor olabilirsin.

 Ailenden,sevgilinden,arkadaşlarından,işinden,yaşadığın yerden...Ama 

kendinden nefret etmek başına gelebilecek en büyük beladır.Ve 

kusura 

bakma şekerim ama başın büyük belada.''

''Yolunda gitmeyen hiçbir şey yoktur küçük kız. Yaşadığın her anda 

mutlaka senin imzan vardır. Senin dışında ya da senin haberin 

olmadan

gerçekleşmiyor hiçbir şey.''

''İnsan kendisiyle yüzleşmekten neden korkar bu kadar? Ben çok 

korkuyorum örneğin.Ne zaman içime dönüp kendime sorular sormaya 

kalksam,tamamen çuvalladığımı düşünüyorum.Hatalarım birer birer 

yüzüme vuruluyor.Sonra vazgeçiyorum.Bu kadar büyük bir 

hesaplaşmaya hazır olmadığımı düşünüyorum.''

''Pause tuşuna basınca durup daha sonra da kaldığı yerden devam

 eden tek şey dinlediğiniz müzikler veya izlediğiniz filmlerdir gençler.''

Yazarımızla yapılan söyleşi için Kitap Prensesi Bloguna :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder