21 Mayıs 2014 Çarşamba

Colleen Hoover-Umutsuz Bitti..


Sayfa Sayısı: 429
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları

Lise son sınıf öğrencisi olan Sky çapkınlığı kendi şanıyla yarışan Dean Holder'la tanışır. İlk karşılaştıkları andan itibaren Holder onu hem korkutur hem de cezbeder. Ona dair bir şeyler, Sky'ın derinlere gömmek için çok uğraştığı sıkıntılı geçmişine ait anılarını ateşler. Sky ondan uzak durmaya kararlı olsa da Holder'ın kararlı tutumu ve esrarengiz gülümsemesi savunmasını yerle bir edip aralarındaki bağın güçlenmesini sağlar. Ama gizemli Holder'ın sakladığı sırlar vardır, bu sırlar ortaya çıkar çıkmaz Sky sonsuza kadar değişir ve güven duygusu gerçekler karşısında yenilgiye uğrar.

Sky ve Holder ancak çıplak gerçeklerle cesurca yüzleşerek yaralarını iyileştirebilecek ve sınır tanımadan yaşayıp birbirlerini sevebileceklerdir.

Umutsuz nefesinizi kesecek, merakınızı uyandıracak size ilk aşkınızı hatırlatacak bir roman.

Uzun zamandır blogu ihmal ettim farkındayım ama bu ara boş durmadım tabi artarda yorumlar gelecek bugün :)

Umutsuz bloglarda çok karşılaştığım ama şimdiye kadar okumak kısmet olmamıştı.

Açıkçası kitaba ilk başladığımda yakışıklı çocuk ve güzel kız romanlarından biri daha sanırım diye düşündüm ama çok yanılmışım.

Romanda olay öyle bir noktaya geldi ki o noktadan sonra soluksuz okudum diyebilirim.

Konu, kurgu, dil ve anlatım çok akıcı.

Çevirmeni de tebrik etmek lazım ki duyguyu gayet güzel aktarmış çevirirken.

İkinci kitap Yeni Bir Umut da okunacaklarım arasında.

En kısa zamanda sıra ona da gelecek.

Kesinlikle tavsiyedir sevgili okuyucu..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder