25 Nisan 2013 Perşembe

Spartacus de Bitti...



spartacus'un de ruhuna el fatiha demiş bulunmaktayım maalesef. kız kardeşim deli gibi izlerken aman bu da neymiş. izlesem mi izlemesem mi  modunda dolanan ben bir anda dizinin müptelası oldum çıktım resmen. 
önce birinci sezondan başladım ve cumartesi günü de finali izlemiş oldum.
şimdi aranızda aman o dizide çok açık sahneler var falan dediğinizi duyar gibiyim. evet ben de çoğu sahnede çok rahatsız olmadım değil. ama dizinin kurgusu o kadar güzel ki o sahneleri pek takmıyorsunuz .




takip edenler bilir dizinin ilk sezonundaki spartacus'u oynayan andy kansere yenik düşmüştü. 
andy'den sonra yeni spartacus'e pek alışamadı gözler ilk başta ama daha sonradan rolüne gayet ısındı ve duyguyu mükemmel bir şekilde yansıtmayı başardı.
grey's anatomy ve sherlock'tan sonra severek takip ettiğim bir dizi oldu.
yazın yapacak değişik birşeyler ararsanız kesinlikle izleyin derim.





2 yorum:

  1. Çok güzel bir final yaptı gözlerim dolarak izledim. Andy Whitfield her zaman Spartacus olarak yer alacak benim için. Ve sonunda herkesi görmek güzel bir nostalji yaşattı. Yine duygulandım iyi mi.

    YanıtlaSil
  2. andy den sonra sarmadı ve bıraktım ama herkes finalden bu şekilde bahsetmeye devam ederse üşenmeyeceğim onca sınav, staj sıkışıklığı arasında oturup izleyeceğim.

    YanıtlaSil