6 Mart 2014 Perşembe

Jennifer L. Armentrout-Köken Bitti..



Sayfa Sayısı: 
408
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX



Weather Dağında işler çığırından çıktı, Kat yakalandı.
Artık onu bulmak için yaşıyorum.
Yoluma çıkan olursa.. yok ederim.
Onu kurtarmak için bütün dünyayı... yakarım.
Uzaylı ırkımı yeryüzüne... seveseve salarım.

Biliyorum, buradan kaçmamın ve Daemonı görmemin tek yolu, asimile olmuş gibi görünmek.
Kafam çok karışık, kime güveneceğimi, kötü adamların kimler olduğunu bilmiyorum.
Daedalus mu?
İnsanlar mı?
Yoksa Luxenler mi?
 
Daemon ve Katy hangi tarafta yer alacak; birlikte mi yoksa karşı karşıya mı savaşacaklar?

opal kitabını bitirdiğimde büyük bir merakla ne olacağını bekliyordum ta ki köken kitabını alana kadar :)
kitabı alalı uzun zaman olmuştu ama okumamak için çok direndim
bitince de o kadar üzüldüm ki anlatamam



Jennifer L. Armentrout her kitapta çıtayı biraz daha yükseltiyor bana göre. bu kitabı da bir solukta okuduğumu belirtmeden geçemeyeceğim. bitmesin diye çoğu zaman okumayı erteledim ama o kadar sürükleyiciydi ki 2 günde bitirdim kitabı.



son olarak weather dağında bıraktığımız katty daidalos'un elindedir ve daemon onu kurtarmak için elinden geleni yapacaktır. daemon onu kurtamaya çalışırken hem aralarındaki hainleri tanıyacak, hem de sevdiği arkadaşlarının da kaybını yaşayacaktır. üstüne üstlük yeni bir tür olan kökenlerle de tanıştık bu kitapta :)  ne yalan söyleyeyim ben en çok Archer'ı sevdim bu kitapta :)

serinin son kitabını büyük bir merakla bekliyorum :)







j

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder