12 Ocak 2013 Cumartesi

Michael Palmer-Ben Ölmeden Önce Bitti...



Baskı Yılı:2012
Sayfa Sayısı:432
Dili:Türkçe
Yayınevi:Martı Yayınları

Babam hastaneye getirildiğinde berbat bir haldeydi.
Yapılan tetkiklere göre, bütün kaslarını etkisi altına alan bir felç geçiriyordu. Kimseye görünmeden kaçmayı başaran bir sürücü, doktorluk kariyerinde büyük başarı yakalamış bir efsaneyi yerle bir etmişti. Söylemesi gereken önemli şeyler vardı ama bedeni onu yarı yolda bırakmıştı. Benim dışımda ona yardım edebilecek kimse yoktu, çünkü gözleriyle temas kurabilen tek kişi bendim...

Thea da tıpkı babası gibi başarılı bir doktordu. Ona göre bu sıradan bir kaza değildi; etrafındaki doktor ve hemşirelere bakılırsa ortalıkta türlü komplo teorileri dönüyordu: diğer hastalar ve onlara konulan teşhisler, tüm müdahalelere rağmen ölen insanlar...

Acaba babasının geçirdiği kaza ile bu olaylar zincirinin bir bağlantısı olabilir miydi?
Thea aklındaki soru işaretlerini bir an önce aydınlatması gerektiğinin farkındaydı...

Michael Palmerın yeni kitabı Ben Ölmeden Önce ile insanların hayatları üzerinde oynanan sarsıcı oyunlara tanıklık ederken,bunların gerçekte de yaşanabilme ihtimalini düşündüğünüzde kanınızın donduğunu hissedeceksiniz.


"Michael Palmer yeni kitabında kalpleri yerinden oynatacak kadar etkili bir konuyu ele almışv ve tatmin edici kurgusuyla okurlara sayfaları heyecanla çevirtecek gerilimi hissettirmeyi başarmış."
Boston Magazine

"İyi kitap okuyucuları, bu kitap tam size göre!"
Booklist

"Ben Ölmeden Önce, gerilimi her an ayakta tutan entrikalarla dolu bir roman. Michael Palmer, insanın tüylerini ürperten bir konuyu zekice oluşturduğu bir kurguyla aktarmış bizlere."
Publishers Weekly

"Oldukça yaratıcı, merak uyandıran ve zekice yazılmış bir roman."
Entertainment Weekly

yazarımız da Tess Gerritsen gibi bir doktor.

kitap çok heyecanlı ve bir an bile bu heyecanı kaybetmiyorsunuz :)
ülkenin en iyi hastanesi ve bu hastanede dönen akıl almaz olayların içinde buluyorsunuz kendinizi 
yazarın ilk okuduğum kitabıydı bu ve dilini, anlatım şeklini çok beğendim. kesinlikle tavsiyedir :)



3 yorum:

  1. TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    BUNU HEMEN LİSTEME ALIYORUM
    ÇOK İLGİMİ ÇEKTİ DOĞRUSU

    YanıtlaSil
  2. Neredeyse her indirim sepetinde karşımıza çıktığından açıkçası almakta tereddüt ediyordum. Beğeniniz benim için yol gösterici olacak.

    YanıtlaSil