3 Ocak 2013 Perşembe

Gece Evi Serisi Kader ve Saklanmış Bitti..


Karanlığın ruhu tarafından sınanan bir aşk, bu sınavı geçebilir mi?

Tulsa Gece Evi, Işığın ve Karanlığın güçlerinin çarpıştığı destansı bir savaşa sahne olur. Neferet'le çarpışmaya hazırlanan Zoey, Savaşçı Korucuyusu Stark'la birlikte ait olduğu yerde, evindedir.

Kalona ile oğlunun arasındaki bağlar kopmuştur. Nyx'in bahşettiği insan soylu biçimi sayesinde Rephaim ve Stevie Rae sonunda bir araya gelebilmiştir; tabii Rephaim Tanrıça'nın yolunda ilerleyip babasının gölgesinden sakınabildiği sürece..

Peki Zoey gerçekten güvende mi?

Ve en önemlisi, kadere yazılmış olan değiştirilebilir mi?

Okumak için sabırsızlanın....

Heyecan dorukta...

Gece Evi Serisinin 9. kitabı Kader hayranlarını bir kez dahakendinden geçirecek.


Baskı Yılı:2012
Sayfa Sayısı:416
Dili:Türkçe
Yayınevi:Pegasus

Işığın Olduğu Yerde Karanlık Saklanamaz

Sonunda Zoey isteğini elde etmiş ve Vampir Yüksek Konseyi, Neferetin gerçek yüzünü görmüştür. Bu sayede Zoey ve çemberi kendilerini ve çok sevdikleri okullarını her geçen gün biraz daha güçlenen Karanlıktan korumak için yardım almaya başlamıştır. Güvensizlik tohumlarının filizlendiği ve Karanlığın karmaşa yarattığı Gece Evinde herkesin birlik olması gerekmektedir ama bu, son derece zor görünmektedir… Gerilim gittikçe artarken Zoey ve çemberi Karanlığın galip gelmesini çok geç olmadan engelleyebilecek midir?

Gece Evinde kaos ve karmaşa artıyor...

serinin yayınlanan son kitabını da bitirdim ve büyük heyecanla yeni kitabı bekliyorum :) vikipedia'da okuduğuma göre seri 12.kitapta son bulacakmış.

bazı yerlerde okuduğum yorumlarda kitaplar ilerledikçe sıkıldığını söyleyenler olmuş ama ben buna katılamayacağım. her kitabı daha bir merakla okuduğumu söylemem lazım açıkcası.



1 yorum:

  1. Sekizinci kitaptan sonrasını okuyamadım, araya çok zaman girdi, okuduklarımı da unuttum galiba :(
    Seriye devam etmeden önce okuduklarımı hatırlamam gerekecek gibi...

    YanıtlaSil