3 Ocak 2013 Perşembe

Erebos Bitti...



Baskı Yılı: 2011
Sayfa Sayısı: 480
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus

Bu bir oyun,
Seni izliyor,
Seninle konuşuyor,
Ödüller dağıtıyor,
Seni test ediyor,
Tehditler savuruyor,
Onun tek bir amacı var:
Seninle oyun oynamak istiyor.

OYUNCULARIYLA OYNAYAN BİR OYUN!

BU OYUNU OYNAYACAK KADAR CESUR MUSUNUZ?

AKLINIZI SÜREKLİ MEŞGUL EDECEK, ETKİSİNDEN GÜNLERCE KURTULAMAYACAĞINIZ VE SİZE BAŞTAN SONA TIRNAKLARINIZI YEDİRTECEK KADAR SIRADIŞI, GİZEMLİ, HEYECAN VE GERİLİM YÜKLÜ BİR ROMAN ARIYORSANIZ EREBOS TAM SİZE GÖRE…
kitabı sevgili asabi bakirenin blogunda görmüştüm ve okumak istemiştim :)
bir ara ps3 ün başından kalkmayan bir insan olduğum için kitap beni baştan itibaren etkisi altına aldı diyebilirim :)
konusuna gelince ise nick en iyi arkadaşının garip davranışlarından şüphelenmeye
hatta onun hiç sevmediği okuldaki çocuklarla konuşmaya başladığını ve kendinden birşeyler sakladığını farketmeye başlar. üstelik garip davranışlarda bulunan sadece en iyi arkadaşı da değildir ve okulun büyük bir kısmında bir gizlilik hüküm sürmektedir. nick bunun ne olduğunu bulmayı kafasına koymuştur ve bu sır ortalıkta dolaştığını gördüğü ince kutudadır. birgün o kutu ona da teklif edilir ve hiç ummadığı bir dünyanın kapısından adım atar.
ama karakterimiz nick oyunu oynamayı bırakıp doğru yolu bulduktan sonra kitap daha bir ilginç hale gelmeye başladı açıkcası siz de bir oyun tutkunuysanız ve farklı kitaplar okumayı seviyorsanız kesinlikle tavsiyedir.







4 yorum:

  1. okumuştum geçen yaz, açıkçası oyun üzerine kurulu olduğunu hatırlıyorum bir de akıcıydı:)

    YanıtlaSil
  2. Okumayı ne kadar çok isteyipte okuyamadığım kitaplar vardır ya hani işte bu kitap o kitaplardan biri benim için. Ne zaman okumak kısmet olur bilemiyorum. Ama konusu çok ilgi çekici gerçekten...

    YanıtlaSil
  3. çok ilgimi çekti. not edeyim de elimdekiler bitince koşup alayım. bayılıyorum senin tanıtımlarına!

    YanıtlaSil