20 Ocak 2013 Pazar

Jennifer L. Armentrout-Obsidiyen Bitti...


Baskı Yılı:2012
Sayfa Sayısı:360
Dili:Türkçe
Yayınevi:DEX



Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virginiaya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar.
Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikâye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.

Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.

Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemonın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.

Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar
Daemonın yanından ayrılmamaktı.

"Obsidiyene bayıldım. Romanı bir gecede bitirmeye, kendinizi Daemona kaptırmaya ve serinin ikinci kitabı için sabırsızca beklemeye hazır olun."
Deborah Cooke, The Dragon Diaries

"Daemon ve Katy, ateşle barut gibi. Her bölüm nefesinizi kesecek ve dahası için yalvaracaksınız."
Jus Accardo, Touch

"Armentroutun yeni serisinin ilk kitabı başından sonuna hiç
azalmayan bir heyecanla akıp gidiyor."
RT Book Reviews 



muhteşemmm!! tek kelime ile eğer fantastik kitap tutkunuysanız mutlaka okumanız gereken kitaplardan biri.
elime alırken çok tereddüt ettim arka kapağı okuyup uzaylı kelimesini görünce .
ama yine dedim bir başlayayım sarmazsa başka kitaba geçer sonra okurum diye ama bir baktım saat 12 de başladığım kitap 4 te bitmiş :)

daha önce okuduğum yorumlarda deamon'ın tam bir öküz olduğunu falan yazmıştı okuyanlar evet tam bir öküzmüş deamon ama olsun sonradan ortaya çıkıyor bu öküzlüklerinin nedenleri.

kısaca mutlaka okunması gerekenler kategorisinde diyorum ben . diğer 2 kitabın ingilizce e- kitaplarını readerıma indirdim şimdiden okumaya başladım bile :)



2 yorum:

  1. ikinci kitabı hangi siteden indirdin yazar mısın lütfen. Ben de çok okumak istiyorum ama bulamadım :(

    YanıtlaSil
  2. ikinci kitabını nerden indirdin yazar mısın, lütfen. Ben de okumayı çok istiyorum ama bir türlü bulamadım :(

    YanıtlaSil