20 Ocak 2013 Pazar

Erica Bauermeister-Baharat Kokulu Hayatlar Bitti...


Baskı Yılı: 2012
Sayfa Sayısı: 240
Dili: Türkçe
Yayınevi: Martı Yayınları


Bazı insanlar, hayatın güzel olduğunu hatırlatmak için vardır...

Gözlerini kaldırdı
ğında bakışları Lillianınkilerle karşılaştı.

Sesi
şaşkınlıktan titriyordu; "Ne kadar da büyümüşsün..."

Henüz sekiz ya
şındayken, içine düşğü bunalımdan kurtardığı annesinin ona söylediği sözlerdi bunlar. O günden sonra Lillianın tek amacı; Mükemmel Fikiri gerçekleştirip açtığı yemek okuluyla kimi yalnız, kimi hayata küsmüş, kimi kendinden vazgeçmiş insanlara hayata umudun penceresinden bakmalarını sağlamak olur.

Lillian, herkeste olan ama henüz kimsenin fark etmedi
ği bir gizemi paylaşmak için hazırdır artık...

Bazen eksik, bazen fazla, bazen tam kararında...
Tıpkı hayat gibi aslında...


mart menekşelerini alırken bu kitap da ilgimi çekmişti ve hemen atmıştım sepetime. daha önce dedim ya çerezlik kitaplarım var diye bu da onlardan bir tanesi.
zaten sayfa sayısı az ve her karaktere ayrı bölüm yazılmış
eğer küçük mucizeler dükkanını okuduysanız bu kitabın onun bir benzeri olduğunu göreceksiniz. küçük mucizeler dükkanında örgü ile insanlar bağlanıyordu birbirine burada da yemek yapma ile bağlanıyorlar.
dedim ya çerezlikler kategorisinde bir kitap oldu benim için güzel zaman geçirebileceğiniz bir solukta biten bir kitap :)


3 yorum:

  1. kitabı d&r da görür görmez küçük mucizeler dükkanına benzetmiştim bende yanılmamışım demek..

    YanıtlaSil
  2. Aynı tabiri ben de kullanmıştım. Rahat, basit, çerez gibi okunabilecek bir kitap..

    YanıtlaSil