6 Ocak 2013 Pazar

İkilem Bitti...



Basım Tarihi: 2012-11
304 Sayfa



Kaderin getirdiği tüm zorluklara rağmen yaşam sevincini kaybetmeyen Defne, Burcu ve Ayşe katıldıkları bir yarışmadan Mısır Seyahati kazanır. Üç arkadaş çılgınca verdikleri kararla işlerinden ayrılarak, herkese nasip olmayan bu fırsatı değerlendirir.
Mısır gezisi sırasında film çekimleri yapılan bir sete rastlarlar. Defne aykırı yapısıyla boş rol oyuncusu Robert’ın dikkatini çeker. Bu arada filmde de minicik bir rol üstlenir.
Film yapımcısı Angelino, yıllar önce Azrail ile burun buruna geldiği bir kazada, “Sonsuz Aşk”ı yaşamadan ölmek istemediğini geçirir aklından içinden. Dileği kabul olmuş ve hayalet olarak ikinci yaşam şansı verilmiştir. Angelino’nun gerçek aşkı bulması demek, insan gibi yaşama hakkını yitirmesi anlamına gelmektedir. Baş Melek Mikail durumu anlaması için yardımcı olmaya çalışsa da “Aşk” bu. Hesapsızca giriverir yüreklere.
Angelino, Defne aşkının ve üç arkadaşın maceralarla dolu gezisinin yanı sıra, Mısır’ın zengin kültürü ve tarihi alt yapısı kitaba apayrı bir lezzet katıyor.
Bu romanın sarı sayfalarında gezerken nefesinizi tutamayacaksınız. Çünkü hayallerle gerçekler terazinin iki ayrı kefesindedir. Fantastik ve romantik – macera okurları davetlidir. 

bazı kitaplar vardır ben onlara çerezlik derim genelde :) elini alırsın ve bir anda bakarsın bitmiş. kafa yormadan akıcı bir şekilde kitabın sonuna gelmişsin. bu da onlardan bir tanesi.
vikitap ta yandaki bir reklamda görmüştüm. konusuna bakınca hoşuma gitmişti ve aldım :) iyi ki de almışım çok beğendim. 
konusu ise defne anne ve babasının ölümü ile amcasının yanında kalmaya başlamıştır. ama amcasının kendisine karşı olan tutumuna neden katlandığını kendisi de anlamamıştır. bir gün canına tak eder ve evden ayrılır. en iyi arkadaşı ayşenin yanına taşınır. bu arada 3 arkadaş ayşe, defne ve burcu işten çıkmak zorunda kalırlar. burcu'ya katıldığı bir çekilişten mısır seyahati çıkmıştır ve bunu fırsat bilerek bu geziye gider üç kafadar. işte olaylar bundan sonra başlar.
ben çok beğendim kesinlikle tavsiyedir :)








2 yorum:

  1. bende tanıtımınızı çok beğendim
    hemen vikitap listeme koyuyorum hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  2. ben de almaya karar verdim şimdi :9

    YanıtlaSil