8 Ocak 2013 Salı

Mart Menekşeleri Bitti...


şubat ayına kadar kitap almayacağımı söylesem de duramadım ve hepsiburadada gezinirken gözüme çarpan kitapları bir de bakmışım sepete atmışım :) hem de süper hızlı kargodan :) bu kitapta onlardan bir tanesiydi.

Baskı Yılı: 2012
Sayfa Sayısı: 336
Dili: Türkçe
Yayınevi: Arkadya Yayınları


Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...

Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez. 

Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adasında geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder. 

Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikâyesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir...

Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği büyüleyici bir roman… İlk kitabı Mart Menekşeleri ile Library Journal En İyi Kitap Ödülüne layık görülen Sarah Jio, insan kalbinin, ne kadar hatalı olursa olsun sevdiklerimizi her zaman affedeceğini eşsiz bir dille anlatıyor. 

"Aşk, tarih ve gizem… Daha ne olsun? Mart Menekşeleri, geçmişimizin er ya da geç sürprizlerle karşımıza çıkacağını hatırlatan muhteşem bir roman."
Jodi Picoult

"Tarih, gizem ve aşkın mükemmel bir karışımı… Bu romanı elinizden düşüremeyeceksiniz."
Library Journal

hani  dedim ya benim çerezlik kitaplarım var diye bu da onlardan bir tanesiydi benim için :) konusu çok farklıydı ve çok beğenrek okuduğumu itiraf etmeliyim. özellikle Emily Bainbridge adasını tarif ederken kendimi oradaymışım gibi hissetim.

özellikle renginin mor olması da beni ayrı bir çekti desem yalan olmaz :)  mortonlardaki kapağı, mor püsküllü ayracı ve yine mor renkli giriş sayfasıyla gerçekten beni cezbetti diyebilirim :) o kadar yalın, akıcı bir dille anlatılmış ki içindekiler daha güzel demeden duramıyorum :)

tereddüt etmeden okunması gereken bir kitap bana göre kesinlikle tavsiyedir :)




5 yorum:

  1. Listeye aldım.mailim ulaştı mı acaba!

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi tam çerezlik bir kitap, okuması çok keyifli:)))

    YanıtlaSil
  3. Ben de okurken çok sevmiştim. Emily karakteri ise ne kadar hüzünlü de olsa kitap, okumam için büyük etkendi =D

    YanıtlaSil
  4. süper bir kitaptı! Çok güzel bir seçim olmuş ^.^

    YanıtlaSil