20 Temmuz 2013 Cumartesi

Jennifer L. Armentrout-Opal Bitti :)


Sayfa Sayısı: 420
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX



Hâlâ kendini beğenmiş öküzün teki olsa da artık Daemona direnmekten vazgeçtim çünkü, off... ona çılgınlar gibi âşığım.

Daemonın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmedi
ğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin
titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ate
ş alıyoruz.

Ama bizim dı
şımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

Ya
şadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül dü
şmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.

Kimse Daemon Black kadar ba
ştan çıkarıcı olamaz! Lux serisi, Obsidiyen ve Oniksten sonra OPAL ile ısınmaya devam ediyor!



ne zaman bir serinin kitabını bitirsem ya arkadaş bir daha seri okumayacağım diyorum ama yine dayanamıyorum yine dayanamıyorum :)
opal de bunlardan biri bir kitap bittikten sonra diğerini beklemek daha da bir zor oluyor açıkçası.
kitap biter bitmez yazarın sayfasını kontrol ettim hemen bir sonraki kitabın ingilizce e-book'u varsa indireyim diye ama o da ağustos sonlarında çıkacakmış :(



gelelim kitaba öküz deamon'ın nasıl romantik bir aşığa dönüşğünü gördüm bu kitapta. her şey o kadar iyi ve sorunsuz gidiyordu ki her sayfayı çevirmemde işte şimdi birşey olacak tamam tamam kesin burada bir şey olacak dedim ama belirli bir yere kadar sorunsuz ilerledi kitap. ama esas darbenin beni kitabın sonunda beklediğini nereden bilecektim ki :)



kısaca deamon hayranları bu kitapta deamon'ı daha bir sevecekler ve diğer kitabın bir an önce çıkmasını dört gözle bekleyecekler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder