2 Temmuz 2013 Salı

G. A. Aiken-Ejderin Aşkı Bitti...


Sayfa Sayısı: 391
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Ephesus Yayınları




İnsana dönüşebilen ejderhaların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alacaksınız.

Kalbi bir ejderhaya, 
şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti.
Bir gün bunların bir araya gelebilece
ğini kim hayal edebilirdi ki?
Despot a
ğabeyini öldürmenin peşindeki Kanlı Annwyl, kaderin onu sürüklediği olayların ortasında aşkı ve tutkuyu keşfediyor.

Kanlı Annwyl gibi bir lakaba sahip olmak, kadın bir sava
şçı için de olsa, hiç kolay değildir. Erkekler ya korkuyla titrer ya da saygıyla selam verir. 

Ama arada sırada bir erkekle, Yok edici Feraghusla konu
şabildiği gibi konuşabilmeyi arzulamaktadır.

Fakat ne yazık ki Fearghus bir ejderhadır. Büyük, pullu ve ölümcül.

Fearghusun onu sava
ş için eğitmek üzere ayarladığı sert, küstah şövalyeye karşı uyanan duygularından çok farklı bir şekilde, Annwyl onunla kendini güvende hisseder. Günlerini onu vahşi, kuvvetli bir arzuyla dolduran adamla dövüşerek, gecelerini ise bir köyü sadece nefesiyle yıkabilecek sihirli bir varlıkla geçirerek harcayan Annwyl, hayatın daha da garipleşemeyeceğinden emindir.

Ama yanılıyordur...




ejderin arzusu kitabını okumadan önce 1. kitabı okumam gerektiğini düşündüm :)
kitabın ilk bölümüne bayıldım.
annwyl ve feraghus'un aşkını okurken her sayfayı bitirdikten sonra acaba bir sonraki sayfada ne olacak diyerek okudum. bir kitaplaşma etkinliğinde sevgili buse göndermişti bu kitabı bana ve neden bu kadar geç kaldım okumakta diye kızmadım değil kendime :)




ama ikinci bölüm için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :)
ikinci bölümde feraghus'un anne ve babasının ilişkisi anlatılmış
çok mu kötüydü kesinlikle hayır ama
annwyl ve feraghustan sonra o kadar heyecanlı bulmadım bu hikayeyi




eğer vampirlerden ya da kurt adamlardan sıkıldıysanız bu seri tam size göre :)


1 yorum:

  1. Ejderin Arzusu çok güzel bir kitaptı.
    Güzer yorumundan sonra Ejderin Aşkını da okuyacağım :D

    YanıtlaSil