3 Kasım 2012 Cumartesi

Gece Evi Serisi 2. Kitabı İhanet Bitti..


6 günlük bir bayram tatilinden sonra hala okula alışmaya çalışıyorum :) pek tatilde uğrayamadım bloguma hatta çekilişi de geç yaptım biraz :)
tabi kitap kurdunuz kitap okumadan durur mu bu arada ben tam 5 kitap bitirdim :) gururla söylüyorum bu arada 2 kitaba da başladım :) aldığım kitaplar da cabası :) neyse gece evi serisine başlamıştım giderken elimde 2.kitap vardı bayramda okuyamam diye 3. kitabı da aldım ama pişman oldum bir günde bitti o da :) neyse ki kayseri de d&r a uğramıştım ve durur muyum yeni kitaplar aldım taze taze :) o arada bir de o kitaplardan okudum yani yorumlayacak kitap çok neyse çok uzattım :)





Yazar:P.C.Cast

Sayfa Sayısı: 352
Baskı Yılı: 2009
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus



Arka Kapak


Bir Gece Romanı



KIŞKIRTICI BİR İHANET, ŞAŞIRTICI BİR TEHLİKE... GECE EVİ SERİSİNİN BÜYÜLEYİCİ İLK KİTABI İŞARET’TEN SONRA İHANET KİTABINDA DA HEYECAN ARTARAK DEVAM EDİYOR



Zoey için Hayat harika bir şekilde akıp gitmektedir. O sonunda vampir tanrıçasının ona verdiği büyük güçlerle barışık hale gelmiştir ve okulun bir parçası olduğunu içtenlikle hisseder. Fakat ardından hesapta olmayan bir şey gerçekleşir: Küçük yaştaki çocuklar öldürülür ve bütün deliller Gece Evi’ni işaret etmektedir. Zoey kendisini eşsiz kılan yeteneklerin sevdiklerine karşı bir tehdit unsuru olabileceğini anlar



GECE EVİ SERİSİ’NİN İKİNCİ KİTABI İHANET SİZİ ESİR EDECEK



“Karanlık vampir dünyasında geçen olağanüstü etkileyici bir macera.” —Romantic Times BOOKreviews



“Son zamanların en iyi gençlik romanı. Sosyal bir dışlanmış olmanın ve dostluğun muhteşem güzelliğini gösteriyor.” —The Beltane Papers



Gece Evi serisinin ikinci kitabı İHANET ürkütücü, seksi, güzel, şaşırtıcı ve müthiş heyecanlı

ilk kitapta beni alacakaranlık kadar sarmadığını söylemiştim ama yanılmışım gerçekten kitap çok sardı ve sarmaya da devam ediyor. arada yorumları okuyorum belirli kitaplardan sonra sıkılanlar olmuş ama ben hala sıkılmadım diyebilirim 5 kitabını almıştım diğerleri tedarik sürecinde beklemedeyim sabırsızlıkla.

ihanet kitabına gelince bu kitapta Zoey karanlık kızların liderliğini almıştır ve bunu hakkıyla yerine getirmeye çalışmaktadır. ama bu arada çok sevdiği ve güvendiği yüksek rahibesi neferet ile ilgili bir gerçeği öğrenmek üzeredir. eski hayatı ve erkek arkadaşı heath ile de bir türlü kopamamaktadır. heyecanın bir an kesilmediği kitabı bir günde bitirdim çok heyecanlıydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder