29 Haziran 2012 Cuma

Grey's Anatomy

kızkardeşim Amerikadayken izlemiş ve Türkiyeye geldiğinde bahsetmişti açıkcası ilk başlarda pek fazla ilgimi çekmemişti :) taki doktorlar dizisini duyana kadar. doktorlar dizisi beni pek sarmamıştı ama çok beğenilmişti. ben de doktorlar bu kadar beğeniliyorsa orjinal olan nasıldır dedim ve izlemeye başladım. ondan sonra bırakamadım tabi. an itibari ile 8.sezonu bitirdim. 7.sezondan sonra mer ve derek ayrıldığı için izlemek gelmemişti içimden ama hadi bir bakayım dedim ve hemen sardı.diziyi izlemeyenler için bir kaç dipnot :)



vikipediden alıntıdır:
Grey's Anatomy, Emmy ve Altın Küre ödüllü hastane konulu ABD yapımı televizyon dizisi. Ellen Pompeo, Patrick Dempsey, Sandra Oh, Katherine Heigl, Justin Chambers, T.R. Knight, Chandra Wilson, James Pickens Jr., Sara Ramirez, Eric Dane, Chyler Leigh dizide rol alırken, dizinin yapımcılığını Shonda Rhimes üstlenmiştir. ABD'de ABC, Türkiye'de ise FOX ve Digiturk'teki DiziMax kanalında yayınlanmaktadır. Katherine Heigl dizideki rolüyle 2007 yılında Emmy ödülü kazanmıştır.
Türkiye'de Show TV'de "Doktorlar" adında bu dizinin bir uyarlaması yayınlanmaktadır.


8.sezon bitti ama ne bitiş. lexie yi öldürdüler sonunda. dizini senaristi shonda rhimes nasıl bir kafaya sahip merak ediyorum. her sezon sonunda mutlaka bir aksiyon buluyor. 6.sezon finalinden sonra 8.sezon finali de favorilerim arasında kesinlikle.

yabancı dizilerde türk dizilerinin aksine başroldeki karakterleri diziden çıkarmama gibi birşey yok. biz başroldeki oyuncunun başına birşey gelince yok canım o başrolde ona birşey olur mu falan diyoruz ama yabancı dizilerde neyin ne olacağı belli olmuyor. mesela 2.sezon sonunda burke diziden gitmez olur mu canım dedim ama gitti :) sonra izzie, george o'malley
daha sonra yeni stajyerler eklendi diziye tabi bir de meredithin kardeşi. her ne kadar dizinin eski tadı kalmadı deselerde katılmıyorum hele de 8.sezon finalinden sonra büyük bir merakla 9.sezonu beklemekteyim..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder