26 Temmuz 2013 Cuma

Ve Kazanaaan-Larrr :)

evet arkadaşlar 2 şanslı arkadaşım belli oldu :)




isimleri yazdım önce :)


sonra kestim :)


katladım ve erkek kardeşime çektirdim :)

ilk kazananımız :


ve diğer kazananımız :


tebrik ederim arkadaşlar :) mail adreslerinize mail attım bir an önce bana ulaşmanızı bekliyorum

bu arada blogumu açalı 1 yılı geçti ve bugüne kadar birçok çekiliş yaptım. elimden geldiğince çabuk açıkladım. sadece bir önceki çekilişimde hamile olduğum için ki gerçekten son aylar insanı çok zorluyormuş. çekilişi biraz geç açıklamak zorunda kaldım. küçük bir yerde yaşadığım için daha önceki çekilişlerimde ya da etkinliklerimde de hediyeleri hep online aldım ve yolladım arkadaşlarıma. sadece kitap çekilişi yapmışken ben mutlaka yanına ekstra hediyeler de ekledim ve d&r ın tedarik sürecini bekledim. neyse beni ve blogumu bilen biliyor açıkcası. daha önce çekilişimi kazanan arkadaşlar ve etkinliğe katıldığım arkadaşlarımdan da hala görüştüğüm dostluklar kurduğum arkadaşlarım da var. sonuçta beni bilen biliyor diyorum ve daha fazla uzatmak istemiyorum :)





12 yorum:

  1. bu arada bende kıtap cekılısıme beklerım
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/07/8kitap-cekilisi-aclk-savaslar.html

    YanıtlaSil
  2. kazananlar gerçekten şanslı..
    tebrikler..

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim gerçekten çok şaşırdım ve çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim gerçekten çok şaşırdım ve çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. ahhh ahh cok umutluydum bu cekilisten

    YanıtlaSil
  6. ahhh ahh cok umutluydum bu cekilisten

    YanıtlaSil
  7. Ayyy ben kazanmışımmm :D çok çok çok teşekkür ederimm :D Mailime bakıyorumm :D Ayy günümün en güzel sürprizi oldu, tekrardan çooook teşekkürler := <3

    YanıtlaSil
  8. merhaba
    listede adım yok
    bloğum olmadığı için mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listede adiniz vardi arada kaldigi icin gozukmemis :-) tek tek yazdigim icin isimleri sizi yazdigimdan eminim blogu olmayanlari da ekledim cunku

      Sil
  9. Kazananları tebrik ederim. Çok güzel bir hediye.

    YanıtlaSil