23 Temmuz 2013 Salı

John Green-Aynı Yıldızın Altında Bitti..



Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus


Hayatın Anlamını Bulmanın, Âşık Olmanın ve Alınan Her Nefesin Farkına Varmanın Öyküsü

On altı ya
şındaki kanser hastası Hazel Gracein birkaç yıl daha yaşamasını garanti eden tıp mucizesine rağmen hastalığı ölümcüldür ve konulan teşhisle birlikte yıldızlar, öyküsünün son bölümünü çoktan kaleme almıştır.

Fakat Augustus Waters isimli yakı
şıklı bir sürpriz karakter, Kanserli Çocuklar İçin Destek Grubunda boy gösterince Hazelın hayatı bambaşka bir yöne sapar ve bu zeki çocuğun çekimine karşı koyamayan kızın öyküsü yeniden yazılır...

  TIME dergisi, 2012nin En İyi Romanı

  Goodreads, 2012nin En İyi Genç Yetişkin Kitap Ödülü

  New York Timesın En Çok Satanlar Listesinde #1

  Wall Street Journalın En Çok Satanlar Listesinde #1

  Amazonun En Çok Satanlar Listesinde #1

  Indieboundun En Çok Satanlar Listesinde #1


"Hayata, ölüme ve araya sıkı
şanlara dair bir roman olan Aynı Yıldızın Altında, John Greenin en iyi kitabı.
Kahkaha atıyor, a
ğlıyor, hızınızı alamayıp tekrar okuyorsunuz."
Markus Zusak, Printz ödüllü bestseller yazarı 

"Aynı Yıldızın Altında evrensel konuları ele alıyor: Sevilecek miyim? Hatırlanacak mıyım? Bu dünyada bir iz bırakabilecek miyim?"
Jodi Picoult, New York Times bestseller yazarı

"Dâhiyane... Çok etkileyici... Güçlü ve saf duygularla korkusuzca yüzle
şebiliyor."
TIME

"Green, okurların aklından uzun süre çıkmayacak, göz kama
ştıran iki gencin öyküsünü iyi bir gözlem yeteneği ve empatiyle anlatarak, rafta duracak bir kitaptan ötesini yazmayı başarmış." People

"Bu romanı çekici kılan
şey dakikada bir heyecanlı bir patlama yaşanması değil, sayılı günler içinde sonsuzca yaşamaya çalışan karakterlerin gerçekliği."
The Washington Post

"Buruk bir komedi, akılları ba
ştan alacak bir romantizm ve insana hayat ile ölüme dair sorulan büyük soruları keyifle ve uzun uzun düşündüren bir kitap."
Horn Book

"Aynı Yıldızın Altında bir a
şk hikâyesi. Son dönem edebiyatın en içten ve dokunaklı romanlarından biri ama aynı zamanda korkunç bir zekâ, cesaret ve hüznün varoluşsal trajedisini de anlatıyor."
Lev Grossman, TIME

bu kitaba 2 gündür yorum yazmayı düşünüyorum ama ne yazsam ne yazsam diye bir türlü karar veremiyorum :(
uzun zaman sonra ilk defa bir kitaba sabah başladım ve akşama doğru bitirdim

ailesinde 2 kanser hastası olan ve bunlardan birini geçen sene kaybetmiş,bir diğeri de ağır bir tedavi sürecinde olan ben bu kitabı okurken daha farklı bir gözle okudum.

özellikle kitabın sonuna doğru augustus'un iyice rahatsızlanması ve ani acı kaybı ile daha da bir kötü oldum.
yeri geldi çok güldüm,yeri geldi hüzünlendim hatta ağladım bu kitabı okurken. elinize aldığınız anda nasıl bittiğini anlamıyorsunuz bile kesinlikle tavsiyemdir ...

1 yorum: