26 Temmuz 2013 Cuma

Jamie McGuire-Tatlı Bela Bitti...


Sayfa Sayısı: 
424
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Yabancı

Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor. 
İyi kız ve kötü çocuk... Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Tatlı Bela sadece bir "bestseller" değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.

dün sabah başladım ve 1 saatte bitirdim.
bu tarz kitapları sevdiğimi belirtmem lazım
nedense bu tarz kitaplara genelde başlamamla bitirmem en fazla 5 saat sürüyor :)

bu kitapta da kötü çocuk travis ve geçmişinden kaçmaya çalışan kızırmız abby. travis abby'den görür görmez hoşlanıyor ama abby geçmişinden kaçmaya çalışırken yeni bir belaya bulaşmak istemiyor ve olaylar bu şekilde gelişmeye devam ediyor. kitap bittikten sonra umarım yazar 2. kitabı yazmaz dedim ve araştırmalarım sonucunda 2.kitabın olduğunu gördüm. 




ama çok şükür ki yazar hikayeyi devam ettirmemiş. yeni kitapta abby ve travis'in başından geçenler bu kez de travis'in gözünden anlatılmış 2. kitap henüz Türkiye'de çıkmadı merakla bekliyorum. kesinlikle tavsiyedir :)

4 yorum:

  1. Bende okudum ve çok beğendim akıcı ve güzel anlatıma sahip bir kitap 2.yi merakla bekliyorum umarım oda ilki gibi akıcı olur :)

    YanıtlaSil
  2. Bestseller'lardan pek hoşlanmıyorum ama bu kitabın kapağına bayılıyorum. Her blogda yorum görüşümde "okusam mı, okumasam mı?" gelgitini yaşıyorum. Okumayan kalmayacak dendiğine de göre ben de başlasam iyi olacak:)

    YanıtlaSil
  3. İkinci kitabı yakında çıkacakken birinci kitabı okuman süper olmuş :) Ve ikinci kitabı okumuş birisi olarak bir kadar o da çok eğlenceli ve bana göre erkeğin ağzından anlatılması daha bir eğlenceli oluyor okurken. :))
    Yorumun ise çok güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu habere çok sevindim canım büyük bir merakla bekliyorum :)

      Sil