5 Temmuz 2013 Cuma

Sylvia Day-Sana Bağlandım Bitti..


Sayfa Sayısı: 412
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: Doğan Kitap



Amerikayı sarsan kitap Türkçede!

Crossfire macerası hız kesmeden devam ediyor!

Sen benimsin!

Gideon havlumu çekip açtı. Havlu yere düşüp de ben karşısında çırılçıplak kalınca sert bir soluk aldı. "Ah, Eva." Sesi öyle duygu doluydu ki gözlerim yanıyordu. Tişörtünü başının üstünden çekip çıkardı ve bir kenara fırlattı. Sonra bana doğru uzandı, çıplak tenlerimizin birbirine dokunacağı anı uzatarak dikkatle girdi kollarımın arasına.

Crossfire aşk macerası hiç hız kesmeden devam ediyor! Tutkuyla birbirlerine kenetlenen Eva ve Gideonın artık kimsenin bilmediği tehlikeli bir sırları var! Evanın hayatını mahveden üvey kardeşi Nathan öldürüldü. Peki, onu öldüren kişi kim? Eva, şüpheleri ve aşkı arasında doğru yolu bulabilecek mi?

Sana Soyundum ve Sende Kendimi Buldumla iyice harlanan tutku ateşi serinin bu üçüncü kitabıyla doruğa ulaşıyor. Sana Bağlandım inanılmaz bir dönüm noktasıyla okurları soluksuz bırakıyor.



ikinci kitabı bitirdiğimde üçüncü kitabı nasıl beklerim diyordum ama
maalesef hayal kırıklığına uğramadım desem yalan olur
kitabın erotik olduğunu zaten biliyordum ama
bu kitapta resmen tavan yapmış yazarımız
herşeyi o kadar açık şekilde yazmış ki
bazı sayfaları çevirmek zorunda kaldım
ayrıca bir başka hayal kırıklığım da 4.kitabın gelmesi oldu
aslında bu kitapta herşey sonuca bağlandı
acaba yazar neden 4. kitabı yazmaya karar verdi bilmiyorum
bunların dışında gayet heyecan verici ve sürükleyici olmuş kitap
sayfaları çevirirken hep bir merak vardı acaba ne olacak diye eğer ilk iki kitabı beğenerek okuduysanız
bu kitabı da saydığım iki şey haricinde beğeneceğinize eminim :)

1 yorum: