18 Temmuz 2013 Perşembe

Kitap Kitap ve yine Kitapp :)


kitap alışverişi yapınca benim kadar mutlu olan bir başka insan var mı merak ediyorum :)
uzun zamandır takip ettiğim seriler haricinde kitap alma yasağım vardı çünkü
eşim evde okunmayı bekleyen yeni alınmış 50 ye yakın kitabımdan dolayı yasakladı yeni kitap almamı :)
eşimin yanımda olmamasından faydalanarak hemen yeni kitaplar aldım kendimeee :)
maxkitaptan ilk defa alışveriş yaptım
daha önce severek takip ettiğim Beyaz Kitaplıkta görmüştüm
çok memnun kaldım :) özellikle yeni kitapların stokta olması beni daha da mutlu etti
siparişi verir vermez hemen kargoya verildi ve bugün elime geçti :)



gelelim aldığım kitaplara :
1-Dan Brown-Cehennem
2-Jean-Christophe Grange-Kaiken
3-Ece Temelkuran-Düğümlere Üfleyen Kadınlar
4-Clara Sanchez-Limon Yapraklarının Kokusu
5-Jojo Moyes-Senden Önce Ben
6-W. Bruce Cameron-Can Dostum
7-John Green-Aynı Yıldızın Altında
8-Ayşe Kulin-Gizli Anların Yolcusu
9-Ayşe Kulin-Boranın Kitabı
10-Ayşe Kulin-Dönüş
11-Ayşe Kulin-Adı Aylin

içinde ilk defa okuyacağım yazarlar da var :) umarım pişman olmam
sabırsızlıkla okunmayı ve yorumlanmayı beklemekte hepsi :)


36 yorum:

  1. off çok güzeller benim de okumak istediğim kitaplar var aldıklarının arasında ama aynı yasak bende de geçerli :) elimdekileri tüketmeden kitap almak yokmuş:)
    keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
  2. Yeni cicilerib hayırlı olsun. Kitap okumak kadar zevk aldığım bir şey varsa o da kitap alışverişi yapmaktır:)) Çok güzel ve güncel kitaplar almışsın. Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gelsin kitaplar :) Kitap almak bir tutku onuda okumadım bunuda almalıyım kesin okumamm gerekir bu da elimde bulunmalı.... Ah vazegeçemiyoruz ki. Aldığın kitaplar arasında benimde okumak istediklerim var :( ama maalesef bende almıyorum şuan elimde 40 yakın kitap okumak için sırada bekliyorr of :( öncelikle elimdekileri okumalıyım yoksa hep yenileri okuyorum eskiler hala eski olarak kalmaya devam ediyor bunada sinir oluyorum diğer taraftan da çok kararsız kalıyorum önce hangisi diye :)) İnsallah bütün kitapları severek okursun..
    Musmutlu haftalar :)

    YanıtlaSil
  4. Birkaç ortak kitabımız var okunacak :))

    YanıtlaSil
  5. canımcım boranın kitabını okuyorum şuan muhteşem,ondan başla bence:))

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler arkadaşlar :)
    bende de kitap alma yasağı var olmaz mı ama eşim yanımda yokken yasağı deldim azıcık :)

    küçük yazar seninle kitap zevklerimiz çok benziyor
    yorumlarını sürekli takipteyim :)

    özgecim boranın kitabından önce gizli anların yolcusu kitabı varmış
    ondan sonra da dönüş seriymiş sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. offfff çok güzelleeeeeeeeeer...
    ben de acayip mutlu oluyorum kitap alıncaaaa:)))

    YanıtlaSil
  8. 11 kitaptan 6 sını okumuş olduğumu görmek beni çok mutlu etti:)Harika tercihler keyifle oku:)

    YanıtlaSil
  9. Ayşe Kulin gizli anların yolcusu serisini okudum. Hızlı okunuyor ama ben çok sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha once ayse kulin pek okumadim ama bu kitaplari cok merak ederek aldim bakalim okuduktan sonra ben de mi aynisini dusunecegim acaba :-)

      Sil
  10. iyi okumalar, benimde okunmamış çok kitabım var ama halen alıyorum :)
    Kaiken i almayı planlıyorum yakın zamanda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da cok merak ederek aldim umarim begenirim kizkardesim okumaya basladi bile :-)

      Sil
  11. Aynı mutluluğu ben de yaşıyorum ve çok güzel kitaplar almışsın , keyifli okumalar tatlım.

    YanıtlaSil
  12. Adı Aylin, okuduğum en iyi kitaplardan biri. Çok özenmiştim kadının hayatına=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok merak ediyorum ne zamandir alayim diyordum bugune kismetmis :-)

      Sil
  13. Grange ve Dan Brown'ı çok severim :)
    İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :-) ben de dan brown'in tum kitaplarini okudum bunu da cok merak ediyorum

      Sil
  14. Adımızı anmışsınız, çok teşekkür ederiz.
    Maxkitap'ın stokta bulunan kitap sayısını göstermesi gerçekten çok güzel bir uygulama.

    Çok güzel kitaplar seçmişsiniz, keyifli okumalar dileriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle guzel bir site ile tanismama vesile oldugunuz icin asil ben tesekkur ederim :-)

      Sil
  15. Ben ben :D bende çok mutlu oluyorum canım kitapçıya girdiğimde çıkmak istemiyorum eşimle beraber girdiğimizde o tüm mağzayı dolaşıp geliyo ben hala aynı yerde kitapları görünce kendini kaybediyosun diyo bana sonra çok gülüyorum kendime ama napim çok seviyorum kitap okumayı kitap almayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canim alisveris merkezine gidince ilk isim kitaplar oluyor esim cok sikayetci :-)

      Sil
  16. düğümlere üfleyen kadınlar videolarını görür görmez çarpıldığım ve hikayeyi kafada kurgulamamda yardımcı olan çok güzel bir kitap.. Muz sesleri'ni de tavsiye ederim. adı aylin'de ayşe kulin'in en çok beğendiğim kitaplarından.. Bora'nın kitabını yeni okuyup bitirmiş birisi olarak hikayenin güzel ama sanki biraz eksik yani duyguların zorlama yazıldığını hissettim onun dışında sürükleyici ve okumaya değer.. keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu okuyacagim ilk ece temelkuran kitabi umarim begenirim muz seslerini de ekliyorum listeme :-) ayse kulin pek okumadim bu seriyi ovduler ama bakalim

      Sil
  17. Elimdeki kitap stoğunu bitirince bende alacağım. İlgi alanlarımız farklı olsada pek imrendim. Yakın bir dönemde düğümlere üfleyen kadınları okudum, güzeldi. Aynı yazarı peş peşe okuyamam O yüzden dört adet Ayşe kulin ne zaman okunur diyorum kendimi. Halbu ki ince ve akıcı oluyor. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  18. düğümlere üfleyen kadınları ben de çok merak ediyorum :) ayşe kulin pek okumadım umarım ilk kitaptan itibaren sarar ve bir çırpıda 3 kitabı da okurum :)

    YanıtlaSil
  19. Kitap görünce kalbi küt küt çarpan biri olarak basımı dondurduler,hayırlı olsun :) iletisim bolumun yok galiba o yuzden yorumdan yazmak zorunda kaldım,ozellikle fantastik romanlara bayılıyorum ve su aralar hic kitap okumadıgımı farkettim,yeni bir seriye baslamak istiyorum onerebilecegin 1-2 seri var mı? :)

    YanıtlaSil
  20. @Grimsi
    teşekkür ederim :)
    sana önerebileceğim en güzel fantastik seriler okumadıysan açlık oyunları,obsidiyen, fısıltı ve zehir ustası şu an aklıma bunlar geldi :)

    YanıtlaSil
  21. Açlık oyunları ve fısıltı serisini soluksuz okumustum,diger iki seriyi en kısa zamanda alıp okuyacagim cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  22. Rica ederim :-) eger aclik oyunlarini sevdiysen uyumsuzu da tavsiye ederim :-)

    YanıtlaSil
  23. Yazdım hemmen :) açlık oyunlarına ilk okudugum an bayıldım zaten,2-3 kere daha okudum seriyi hatta :D tesekkurlerr :)

    YanıtlaSil
  24. Gizli anların yolcusunu okudum ve mükemmel :D

    YanıtlaSil