5 Temmuz 2013 Cuma

Kiera Cass-Elit Bitti..




Sayfa Sayısı: 288
Baskı Yılı: 2013
Dili: Türkçe
Yayınevi: DEX



Sarayda 6 kız... Savaş kızışıyor.

"Babamdan gelen mektubu ellerimde tuttum.
Aspenin prenses olamayacağımdan emin oluşu aklıma geldi.
Halk oylamasında en sonuncu olduğumu hatırladım.
Maxonın haftanın ilk günlerinde verdiği şifreli sözü düşündüm...
Gözlerimi yumdum ve kendimi yokladım.
Bunu gerçekten yapabilir miydim?
Illéanın yeni prensesi olabilir miydim?"

Saraya 35 kız girmişti, şimdi 6 kız var.
Ve artık Elitler Prens Maxonın aşkını kazanmaya çok daha kararlı.
Zaman Americanın aleyhine işliyor. Biran önce karar vermeli.
Çocukluğundan beri birlikte gelecek hayalleri kurduğu Muhafız Aspen mi?
Yoksa nefes kesici romantizmiyle başını döndüren Prens Maxon mı?
Kimi seçerse seçsin, aklı diğerinde kalacak.
Ve Asi Kuzeyliler bu peri masalının mutlu sona
ulaşmaması için ellerinden geleni yapacak.



merakla beklediğim kitaplardan biriyidi elit :)
ilk kitabı severek okumuştum hatta biraz film tadında gelmişti bana
ikinci kitapta film tadında devam ediyor
seçilen 35 kızdan sadece 6 sı kalıyor ve prens maxon'ın işi daha da zorlaşıyor
ama aspenle maxon arasında kalan americanın işi de çok kolay değil hani 
kitap film tadında ilerlemeye devam ediyor
eğer beni seç kitabını severek okuduysanız bu kitabı da seveceğinizden eminim :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder