26 Eylül 2012 Çarşamba

Dikkat Mimlendimmm !


sevgili duygucum çatı katı blogu sahibesi olur kendisi beni mimledi :) ama pişman olmuş olabilir de :p
tembelim tembel bu araa 
bu mim de neymiş ki dedim önce sonradan çaktım tabee :)
hadi bakalımm cevaplayalımm :)

Günün nasıl geçti?
hımmm.. zor bir soru desem. nasıl geçti yorucu ama akşama doğru ufak tefek alışverişlerle güzelleşti diyebilrim.

İsim vermeden bahset!
sizi gördükçe sizden daha çok nefret etmeme sebep oluyorsunuz haberiniz olsun!!

Neden hep cam kenarı?
koltuk kenarında oturunca gelen geçen değiyor kardeşim ya napayım sevmiyorum milletin orasının burasının koluma değmesini.

Bugün kendin için ne yaptın?
ne yaptım alışveriş diyeceğim klişe olacak ama öyle akşam üzeri eşimi kandırdım ve birşeyler almam lazım deyip çıkıp bir güzel harcadım yine oh olsun :)

Twitter ana sayfanı aç, ilk gözüne takılan..

kullanmıyorum ki :) sevmiyorum ya napabilirim 

Düşün ki o bunu okuyacak..

hayatım dikkat et maçta kendine oranı buranı sakatlama :) bu arada kasımda hazırla pırlantamı iddiayı ben kazanacağım kendine çok güvenme bence :p

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler

öyle özel şu bu diyemem ama özellikle şu yeni eğitim sistemi ile ilgili olanlara bayılıyorum :)

                                         Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz
maybe u were right baby i was lonely i don't wanna fight

           Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz

içsem mi şeftali ice ki tea mango

Ctrl+V yap

Ctrl+V yap :)

gelelim mimlediklerimeee :)

undenied
doldurma kaset
asabi bakire
göçmen kızı
agresif prenses
EMİNE ÖZTÜRK
seyyah gül
acemi blogger

ya aklıma gelenler bunlar unuttuklarım olursa eklerim artık :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder