1 Temmuz 2012 Pazar

Asla Arkana Bakma-Tess Gerritsen


Yazar:Tess Gerritsen
Çevirmen:Özlem Gültekin
Sayfa Sayısı: 344
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Martı Yayınları
Orjinal adı: Never Say Die

Arka Kapak

Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım…

O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar…

Romanları dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşmış usta yazar Tess Gerritsen, alışık olduğumuz tarzının dışına çıkarak bizleri bambaşka bir yönüyle tanıştırıyor. İçine romantizm de serptiği macera yüklü kitabı Asla Arkana Bakma heyecan ve gerilimin sınırlarını zorluyor.

Kitap biter bitmez yorum yapmak istedim. hiç tess gerritsen kitabı okumamış bir insan bu kitabı okuduğunda mutlaka beğenecektir. ama daha önce tess gerritsen kitapları okumuş olanlar bu kitapta onun tamamen farklı bir tarzda yazmış olduğunu görecekler. beğenmedim mi beğendim akıcı bir dil her zamanki gibi. kitabın başlaması ile bitmesi bir oluyor. konu da gayet güzel işlenmiş. ama dediğim gibi diğer tess gerritsen kitaplarını okuyup aynı şeyleri bu kitaptan da beklemek bana göre hata olur. bu kitabı yazarına göre değil de konusuna göre okumak lazım bence..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder