26 Temmuz 2012 Perşembe

Şah Mat-Mario Mazzanti bitti :)

reederımda ilk okuduğum e-book şah mat oldu :)


Yazar:Mario Mazzanti
Çevirmen:Güliz Akyüz Yıldırım
Sayfa Sayısı: 512
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Sonsuz Kitap

Arka Kapak

Polisle satranç oynayan bir seri katil...

Suç psikiyatristi olarak polise destek vermekte olan Claps'in suçluların davranış profilini inceleyerek olası şüphelileri tespit etmek gibi çetin bir görevi vardır. Ancak bu sefer ortadaki cinayet hiç de basit değildir. Karşısında acımasız, kararlı, unutulmak istemeyen ve şehrin korkulu rüyası olmayı amaçlayan bir seri katil vardır. Çözüm hep avuç içinde gibidir ama bir türlü ulaşılamamaktadır, aşılan her bir basamak katilin ininin derinliklerine dalmaktan başka bir işe yaramaz.

"Mario Mazzanti ilk kitabını en lezzetli malzemeleri karıştırarak hazırlamış: Satranç, edebiyat, sinema, opera ve asıl mesleği olan cerrahlık."
Paperblog

"Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı ve gerçeğin insanın en karanlık hırslarında gizlendiği nefeslerinizi kesecek bir gerilim romanı."
La Feltrinelli

reeder'ın içinde gelen bir kitaptı ve ben de ne zamandır okusam diyordum. okudum sonunda :)
kitaba gelirsek yazarın ilk kitabı olmasına rağmen dili gayet akıcıydı.
sıradan polisiye ve gerilim romanlarının ötesinde bir kitaptı bana göre. olayların akış şekli, tam katil bulundu yok artık bu kadar kolay mı bulundu derken onun da kurban çıkması ve her şeyin başa sarılması yok artık bu kadar kolay mı diye düşündürüyor ama kitap 2.bölümden devam ediyor. olay kurgusunun içinde kendinizi kaybediyorsunuz. en sonunda katil hiç ummadığınız bir nedenden dolayı hiç ummadığınız biri çıkıyor. katilin kim olduğunu kitabın sonuna dek anlayamadım ben.

kesinlikle tavsiyemdir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder