29 Haziran 2012 Cuma

Fısıltı-Çığlık ve Sessizlik


1. KİTAP FISILTI


Yazar:Becca Fitzpatrick
Çevirmen:Sevinç Tezcan Yanar
Sayfa Sayısı: 416
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Pegasus

Arka Kapak

"Okuyucuyu sarsan tüyler ürpertici bir roman... Nora'nın kötü çocuk Patch'le fırtınalı aşkı okurları kendilerinden geçirecek."
-Publishers Weekly-

"Vampirlerden ve kurt adamlardan sıkılan gerilim ve aşk romanı hayranları Hush Hush serisini hemen benimseyecekler."
-Booklist-

"Sıra dışı bir aşk hikâyesi. Okurlar Fısıltı'yı baştan sona yürekleri ağızlarında okuyacak."
-Falcata Times-

Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...

"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... Biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

2.KİTAP ÇIĞLIK:


Sayfa Sayısı: 408
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Pegasus

Arka Kapak

OKURLARI TUTSAK EDEN BÜYÜK HEYECAN VE KEYİFLE OKUNAN FISILTI 2.KİTABI ÇIĞLIK'LA KALDIĞI YERDEN DEVAM EDİYOR…
Nora Grey'in hayatı mükemmellikten hâlâ çok uzaktadır. Hayatına kastedilmiş olması hoş bir deneyim olmasa da en azından bu durumun içinden bir koruyucu melek sahibi olarak çıkmıştır. Gizemli, çekici ve muhteşem bir koruyucu melek. Ama Nora'nın hayatındaki yerine rağmen, Patch'in hareketleri kesinlikle meleksi değildir. Hatta her zamankinden daha anlaşılmaz görünmektedir;
tabii bu mümkünse.


Hayatındaki gerçeklerin ne olduğunu umutsuzca öğrenmek isteyen Nora, cevaplara ulaşabilmek için kendisini giderek tehlikeli hale gelen durumların içerisine sokar. Ama belki de bazı şeyler olduğu gibi bırakılmalıdır, zira gerçek, güven duyduğu her şeyi ve herkesi yok edebilir.

"Yılın en ateşli serisi."
-SUGAR MAGAZINE

"Sürükleyici, heyecan verici bir kitap. Doğaüstü aşk hikâyelerinin hayranlarını kendine tutsak edecek."
-PUBLISHERS WEEKLY

3.KİTAP SESSİZLİK




Yazar:Becca Fitzpatrick
Çevirmen:Sevinç Tezcan Yanar
Sayfa Sayısı: 416
Dili: Türkçe
Yayınevi:
Pegasus
Arka Kapak

Geride sadece sessizlik kaldığında gerçek duyulabilir mi?

Patch ve Nora arasındaki çığlık, yerini sessizliğe bırakmıştır. Patch'in karanlık geçmişindeki sırların üstesinden gelmiş… birbirinden tamamen farklı iki dünya arasında bir köprü kurmuş… ihanet, sadakat ve güven duyguları zorlu sınavlardan geçmiştir. Ve bütün bunlar, cennet ve dünya arasındaki sınırları aşan bir aşk uğruna göze alınmıştır. Birbirlerine duydukları sarsılmaz güven haricinde hiçbir şeye sahip olmayan Patch ve Nora, uğruna çaba harcadıkları her şeyi ve aşklarını paramparça edebilecek bir güce karşı umutsuz bir savaşa başlarlar...

"Becca Fitzpatrick'in kaleme aldığı aşk büyüleyici."
The Book Cellar

"Becca Fitzpatrick harika karakterler yaratmada eşsiz bir yeteneğe sahip. Nora ve Patch'in arasındaki çekim, insanın kalbini yerinden oynatıyor!"
Strph Su Reads

"Unutulmaz karakterler, harika diyaloglar, etkileyici bir espri anlayışı ve karanlık olduğu kadar merak uyandıran bir olay örgüsü. hush, hush serisi, okuyucuyu kendinden geçiriyor."
Reviewer X






hepsiburada.com dan yaptığım kitap alışverişinde adını duymamış olmama rağmen fısıltı kitabını tamamen tesadüf eseri sepetime eklemiştim. hatta okumak için acele etmedim. okuduktan sonra keşke beklemeseydim dedim. bir kitap tam 12 saatte bitti belki de daha az . o kadar akıcı, o kadar etkileyici buldum ki kitabı hemen diğer iki kitabı sipariş ettim. onlarda 1 gün bile sürmeden bitti. üstelik son kitap bitmesin hemen diye ara ara bıraktım kitabı o kadar sardı beni :) eğer alacakaranlık serisini de sevdiyseniz bu kitaplar tam size göre. 4. kitabın çıkmasını büyük bir merakla bekliyorum .sonbahar gelsin bir an önce çıksın :) alacakaranlık ve açlık oyunlarından sonra eminim ki bu kitaplarda film olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder