27 Haziran 2012 Çarşamba

Tatil Alışverişi-1

bu yıl kuzenlerim, kardeşlerim, teyzem, eşim, yani anlayacağınız ailecek bir tatile gideceğiz. malum bir ara tatil alışverişi telaşı sarmıştı beni mayo, plaj elbisesi falan bu yıl penti markasından aldım ürünlerimi umarım pişman olmam :)

ilk olarak almak istediğim ama benden önce davranıp son mayoyu alanın ve beni çok üzen mayoya gelelim

bence çok güzeldi ama kısmet olmadı :)

aldığım mayo da şu


e plaj elbisesi olmadan olmaz  :)



tam bir pijama delisi olarak bu alışverişimde araya bir de tulum pijama sıkıştırmadan olmazdı kocişim sağolsun :)





resimler pentinin sitesinden alıntıdır:) hepsi az önce kargoyla geldi çok güzeller :) bir an önce gitmek istiyorum ...





1 yorum:

  1. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevilerimi bıraktımmmm....:))

    YanıtlaSil