1 Nisan 2014 Salı

Jasinda Wilder-Seninle Bitti..


Sayfa Sayısı: 320
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pena Yayınları



Nell Hawthorne çocukluk arkadaşı Kyle Callowaye âşıktır. Aşkları hiç bitmeyecek gibidir. Ancak bir gece Kyle trajik bir kaza sonucu hayatını kaybeder ve bu kaza Nelli tamamen değiştirir. Kyleın cenazesinde Nell, ilk defa Kyleın kardeşi Coltonla karşılaşır ve her ikisi de Kyleın yokluğunda hayatlarına yeni bir yön çizer. Yıllar sonra bu ikili tekrar karşılaşır; bu sefer bu karşılaşma onları hiç tahmin edemeyecekleri tatlı bir çıkmaza götürecektir.



O nasıl bir kitaptır öyle!

Cumartesi sabah 6 da başladım ve bir çok kez ara vermeme rağmen saat 2 de bitirdim.

Ve ağladım evet bu kitabı okurken  özellikle Kyle’ın başına gelenleri okurken ağladım.

Bir ara gerçekten okumaktan sıkıldığım kitapları okudum ve en az 5 gün elimde sürünmüştü.

Çok şükür bu ara çok severek ve sevinerek günde bir kitap bile bitirmeye başladım.

Bu kitap da onlardan biri.

Nell ve Kyle çocukluktan beri çok iyi iki arkadaş.

Herkes sevgili olduklarını zannediyor ama onlar bunlar bunu kabul etmiyor ta ki Tony adındaki okulun gözde çocuklarından biri Nell’e çıkma teklif edene kadar.

Kyle bunu duyunca deliye dönüyor ve Nell ile arasındaki ilişki bundan sonra başlıyor ve bir gece Nell’in kendini çok suçladığı bir şekilde Kyle’ın ölümüyle sonuçlanıyor.

Kyle’ın cenazesinde Nell Kyle’ın erkek kardeşi Colton ile karşılaşıyor.

Bu karşılaşmadan 2 yıl sonra tekrar karşılaşan çiftin arasındakiler hiç beklenmeyen şekilde gelişiyor.

50 ton kadar olmasa da cinsellik içeren bir kitap değinmeden geçemeyeceğim.

Kısaca kesinlikle tavsiyedir :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder