19 Ekim 2012 Cuma

Gece Evi Serisi İlk Kitabı İşaret Bitti




Yazar:P.C.Cast
Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2012
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus



Arka Kapak

Yeni Bir Hayat, Yeni Bir Aşk...
Tüm Dünyada Gençlerin Tutkunu Olduğu Yeni Bir Vampir Serisi.

"Yüzümü ona çevirdiğimden beri bu kitap beni kendine esir etti. Tamamıyla muhteşem. İşaret, ateşli, karanlık ve eğlenceli."
-Gena Showalter, Yazar-

"İlk paragraftan itibaren bağımlısı oldum. Kitabı bir çırpıda bitirdim."
-MaryJanice Davidson, New York Times bestseller Yazarı-

Aşırı derecede bağımlılık yapan bir vampir serisi
-Romantic Times-

On altı yaşındaki Zoey, İz Sürücü tarafından İşaretlendiğinde, eski hayatının geride kaldığını anlamıştı. Şimdi artık, arkadaşlarından ve ailesinden ayrılıp çalışması gereken tek dersin Vampir 101 olacağı Gece Evi'ne yerleşmek zorundaydı.

Aşk, İhanet, Gerilim ve Rekabet dolu Gece Evi Serisinin İlk kitabı İşaret sizi kendisine esir edecek.

bu seriyi uzun zamandır okumayı düşünüyordum ama ani bir kararla d&r alışverişimde serinin ilk 5 kitabını sepetime atmış bulundum :)
normalde serilerin ilk kitabını okurum daha sonra diğerlerini ısmarlarım ama bu defa böyle yapmadım neden bilmiyorum :)
birinci kitabı bir günde bitirdim. şimdi ikinci kitap ihanete devam ediyorum
kitabın konusu güzel ve sürükleyici ama ben alacakaranlıkta aldığım tadı alamadım :(
ya da fısıltı serisinde
buna rağmen bir günde bitti ama
zoey ve arkadaşlarının dünyasında kendinizi kaybetmiyor değilsiniz acaba ne olacak modunda da gezmedim değil hani :)
kitabı okula götürmedim ve eve gelir gelmez elime aldım nerede kalmıştım diye :)
bakalım diğer kitaplarda daha çok sarar belki :)




ha bu arada filmi yapılacakmış ama yılan hikayesine dönmüş :) seri 12 kitap sanırım film hali ne kadar sürer düşünemiyorum ama kesinlikle alacakaranlık ve açlık oyunlarından sonra en çok film olmasını istediğim fısıltı serisinden sonra kesinlikle bu seri de film olmayı hak ediyor bence :)

değerlendirmem :





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder