21 Kasım 2014 Cuma

W. Grace Tugend-Sende Tanrıyı Gördüm Bitti..



Avrupa'nın göbeğinde bir fakirhane ve orada herkesten habersiz verilen bir yaşam mücadelesi.

Hukuk Fakültesi okuyan Belinda Suzan'ın intiharına açılan ilahi pencere.

4 Bin Yıllık gizli örgütün Dünya'ya uzanan ahtapot kolları.

Günahkâr Mary'nin canını dişine takarak verdiği amansız savaşı ve Ranier'a karşı hissettiği tarifi imkânsız aşkı.

Sırlar bir bir deşifre olurken Mary, her geçen dakika, biraz daha İlahi güce teslim oluyordu. Bir seçim yapmak zorunda. Zaman daralıyor…

Hristiyanların görmek istemediği, Yahudilerin imha etmek için peşinden koştuğu 15 yıldır YASAK KİTAP. Yaratılıştan günümüze uzanan akıl almaz bir serüven.

Yazarın okuyuculara notu;
Yasaklandım, yasaklarla yıllarca yaşadım. Her çırpınışımın ağır bir bedeli oldu. 4,5 yıl tek hücrede hapis yattım. Kendi adıma bir e-mail dahi almam kısıtlandı. Şimdi siz değerli okuyucularıma ulaşabilmenin ümidi içerisindeyim. Beni bu konuda yüreklendiren 'Yasaklar çiğnenmek içindir' diyerek, alfabetik harflarle değil tamamen rakamlardan oluşan bir dil kullanarak benimle iletişime geçen 'Adı Gizli' dostuma teşekkür ederim. Bu konuda karşılık beklemeksizin yoğun çaba sarf ettiğini biliyorum. Siz bu notu okurken o eminim hala yoğun bir emek sarf ediyor. Ben ise sizlerle tanışacağım anı heyecanla bekliyorum. Sevgilerimle Grace Tugend

Şimdi ben bu kitaba ne yazsam diye 5 dakikadır ekrana bakıyorum ama ne yazacağımı bilemedim!

Ama yanlış anlaşılmasın kitabı çok beğendiğimden ne yazacağımı bilmiyorum.

Kitap Tanrıdan gelen bir mektupla başlayarak zaten merak seviyenizi üst noktaya çıkarıyor daha sonrasında gelişen olaylar, karakterler kısaca herşey kitabı elinizden bırakmamanıza neden oluyor.

Bir noktadan sonra kitabın sonunu o kadar merak ediyorsunuz ki okuma hızınız 2 hatta neredeyse 3 katına çıkıyor. Evet işte ben tam da bunları yaşadım.

Kitap da İslamdan bolca söz edilmesi.

Osmanlı Devletinden ve Kurtuluş Savaşından da bolca bahsedilmesi kitabı güzel hem de merak uyandırıcı kılan diğer etmenlerden sadece bir kaçı.

Dedim ya kitabı anlatacak söz bulamıyorum :) Çünkü hem çok beğendim hem de çok şaşırdım.

Ancak dikkatimi çeken bir nokta oldu kitabı yabancı sitelerin hiçbirinde göremedim. Yasaklı olduğundan mı acaba?

Neyse ben daha fazla uzatmayayım anlatacak söz de bulamadım zaten başka iyisi mi siz bir an önce alın ve okuyun.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder